tel. kom. 693-396-774
tel./fax: (71) 336 10 36
e-mail: centrum@biomed.org.pl

WARIANTY OPIEKI SERWISOWEJ

Wyszukaj w serwisie
Firma Biomed jest podmiotem upoważnionym przez dystrybutora do wykonania fachowej instalacji aparatury medycznej, okresowej konserwacji, obsługi serwisowej, aktulizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych kalibaracji i kontroli bezpieczeństwa.
Opieka serwisowa jest prowadzona w kilku wariantach, gdzie każdy z nich oferuje rabaty na usługę szkoleniową badź zakup akcesoriów i innych narzędzi w zależności od rodzaju posiadanego systemu.

Warianty opieki serwisowej systemów Infiniti, Neuroelectrics, Mitsar


Wyjaśnienia i definicje usług

Asystent Biofeedback
Prowadzi Konsultant Biomed. Celem jest nadzorowanie prowadzenia sesji treningowej, obsługi programu, udzielanie wskazówek technicznych. Nie obejmuje konsultowania pacjentów. Czas jednej sesji 30 minut.
Wsparcie techniczne on-line
Serwis i pomoc w zakresie problemów technicznych związanych z działaniem programu zarządzającego danym systemem świadczona zdalnie przez Internet, za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania serwisowego.
Czas reakcji serwisu
Czas od przyjęcia zgłoszenia do podjęcia działań serwisowych.
Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)
Przegląd funkcjonowania urządzenia i akcesoriów, kontrola bezpieczeństwa, czyszczenie i konserwacja urządzenia wykonywane raz w roku. Przegląd jest realizowany w siedzibie Biomed.
Instalacja aktualizacji typu update
Instalacja bezpłatnych aktualizacji udostępnionych przez producenta.
Usługa odbioru sprzętu : "Door-to-door"
Sprzęt jest odbierany przez kuriera umówionego i opłaconego przez Biomed. Sprzęt jest odbierany
i dostarczany do klienta w wyznaczone miejsce.
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
W przypadku awarii aparatury, Biomed zapewni Kupującemu aparaturę zastępczą na czas naprawy. Dotyczy to wyłącznie jednostki centralnej- kodera-głowicy. Nie dotyczy akcesoriów zużywalnych.
Rabat cenowy za kontynuację umowy *
W przypadku braku kontynuacji umowy cena wzrasta o 100 zł netto.
Przewody do 2 kanałowego EEG
Możliwość zakupienia przewodów do systemu Infiniti do prowadzenia dwukanałowego EEG. Regularna cena zestawu to 250 zł.

Warianty opieki serwisowej systemów
Audio4Lab, Neuroforma, RehaCom, Eye tracking, AdScan


Wyjaśnienia i definicje usług

Wsparcie techniczne on-line
Serwis i pomoc w zakresie problemów technicznych związanych z działaniem programu zarządzającego danym systemem świadczona zdalnie przez Internet, za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania serwisowego.
Czas reakcji serwisu
Czas od przyjęcia zgłoszenia do podjęcia działań serwisowych.
Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)
Przegląd funkcjonowania urządzenia i akcesoriów, kontrola bezpieczeństwa, czyszczenie i konserwacja urządzenia wykonywane raz w roku. Przegląd jest realizowany w siedzibie Biomed.
Instalacja aktualizacji typu update
Instalacja bezpłatnych aktualizacji udostępnionych przez producenta.
Usługa odbioru sprzętu : "Door-to-door"
Sprzęt jest odbierany przez kuriera umówionego i opłaconego przez Biomed . Sprzęt jest odbierany i dostarczany do klienta w wyznaczone miejsce.
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
W przypadku awarii aparatury, Biomed zapewni Kupującemu aparaturę zastępczą na czas naprawy. Dotyczy to wyłącznie jednostki centralnej- kodera-głowicy. Nie dotyczy akcesoriów zużywalnych
Rabat cenowy za kontynuację umowy *
W przypadku braku kontynuacji umowy cena wzrasta o 100 zł netto

Uwaga:
  • W przypadku braku podpisanej umowy serwisowej, koszt pracy serwisanta będzie naliczony indywidualnie w zależności od rodzaju usterki oraz czasu jej naprawy.
  • Każda umowa może zostać przedłużona pod warunkiem, że zostanie to zgłoszone jeszcze przed upływem końca trwającej umowy. W przypadku podpisywania umowy serwisowej bez kontynuacji (braku kontynuacji trwającej umowy) następna umowa traktowana jest jak nowo zawierana umowa.