tel. kom. 693-396-774
tel./fax: (71) 336 10 36
e-mail: centrum@biomed.org.pl

TRENING WZROKOWO- SŁUCHOWY METODĄ WARNKEGO
Wyszukaj w serwisie

Audio4Lab - Brain Audiometr

Audio4Lab - Brain  Audiometr to urządzenie do screeningowej diagnostyki i terapii centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego (CAPD).
Pozwala na ocenę postępów treningu (test przed i po terapii).
Audio4Lab - Brain Audiometr jest urządzeniem o znakomitych parametrach technicznych, łatwym w użytkowaniu i bezpiecznym dla pacjenta. Posiada certyfikacje CE. Rozbudowana baza danych oraz program komputerowy MediTools umożliwiają przetwarzanie danych i dokładną analizę wyników.

Urządzenie Audio4Lab - Brain Audiometr zostało wyposażone w próby testowe i treningowe, umożliwiające usprawnianie i automatyzację funkcji słuchowych potrzebnych w procesie czytania i pisania, a także ważnych dla prawidłowego rozwoju mowy.

Urządzenie Audio4Lab - Brain Audiometr może być używane do diagnozowania i treningu następujących funkcji podstawowych:
  • progu kolejności wzrokowej;
  • prógu kolejności słuchowej;
  • słyszenia kierunkowego;
  • różnicowania tonów;
  • wzrokowego i słuchowego taktowania;
  • czasu reakcji z wyborem;
  • rozpoznawania wzorca częstotliwości;
  • rozpoznawania długości tonu.
Wykonując test, terapeuta zawsze otrzymuje wynik w postaci rangi procentowej, jaką pacjent uzyskał w każdym z ośmiu testów.
Rangi procentowe zostały opracowane dla poszczególnych grup wiekowych w przedziale 5–12 lat. System zawiera także wartości orientacyjne dla dorosłych.
Skuteczność treningu wymienionych wyżej funkcji została potwierdzona naukowo w badaniach na Uniwersytecie Medycznym w Hanowerze.
W połączeniu z urządzeniem Audio4Lab - Alpha Trainer oraz Brain-Boy Universal może skutecznie pomagać pacjentom z dysleksją.
Zestaw zawiera:
  • urządzenie Audio4Lab - Brain Audiometr;
  • słuchawki MT-70;
  • kartę pamięci CF (umożliwia przeniesienie danych do programu MediTools);
  • program MediTools, wersja jednostanowiskowa.
Urządzenie jest przeznaczone dla specjalistów w dziedzinie:
  • psychologii;
  • pedagogiki;
  • terapii pacjentów z trudnościami w uczeniu się.