tel. kom. 693-396-774
tel./fax: (71) 336 10 36
e-mail: centrum@biomed.org.pl

GRY BIOFEEDBACK
Wyszukaj w serwisie

Zukor GRIND

Zukor GRIND to interaktywna gra nowej generacji do treningów biofeedback, opracowana przez zespół neuroterapeutów i programistów, kierowany przez producenta profesjonalnych gier i filmów fabularnych – Samuela Turcotte'a.

Zukor Grind” jest znaczącym postępem w praktyce klinicznej neurofeedback i biofeedback.

Allen Novian dr LMFT, LPC
Główny doradca kliniczny Zukor Interactive
 
Zukor GRIND to gra nowej generacji, oparta na zasadzie „sprzężenia zwrotnego” wykorzystywanego w treningach neurofeedback i biofeedback. Została zaprojektowana przez profesjonalnych twórców gier pod kierunkiem lekarzy klinicznych.
Zukor GRIND zapewnia niepodważalne korzyści klientom, dając im wysoki poziom kontroli sprzężenia zwrotnego po to, aby zwiększyć skuteczność treningu.
 
W grze Zukor GRIND klient uczy się wirtualnie różnych trików na deskorolce. Gra składa się z kilku poziomów i umożliwia wybór postaci (są również postaci bonusowe jako forma nagradzania). Można także włączyć dodatkowe akcje drugorzędne, które mogą budzić u pacjenta pozytywne skojarzenia lub odwrotnie – znużenie, lęk (np. bąbelki, szczury, płomienie z deskorolki).

Gra obsługuje modalności biofeedback i neurofeedback.

 
Zukor GRIND to wysoko konfigurowalny system, oferujący bezprecedensową ilość funkcji, opcji i możliwości dostosowywania ich do indywidualnych potrzeb klienta i formy samego treningu.
 
 

Zukor GRIND zawiera 9 osobnych opcji wyboru, z których każda ma do 55 indywidualnych możliwości zmiany.
W treningu neurofeedback i biofeedback ważna jest możliwość wykorzystywania różnorodnych protokołów. Zukor GRIND pozwala lekarzowi lub terapeucie dostosować grę do indywidualnych potrzeb pacjenta. Daje to wiele korzyści zarówno lekarzom podczas ich pracy, stawiania diagnozy, jak i pacjentom w czasie terapii.

Gra jest kompatybilna z systemem MediBalance. 
Licencja Zukor nie jest przypisana wyłącznie do systemu Biofeedback. Program zarządzający BFB lub Medibalance sam wczytuje grę.
Wymagania techniczne:
 
System operacyjny 
Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 lub Windows 10 na komputerze PC lub na komputerze Mac (Bootcamp).
Uwaga:  Firma Microsoft nie obsługuje już systemów Windows XP i Windows Vista.
WażneUpewnij się przed zainstalowaniem, że masz wszystkie aktualizacje systemu Windows. Nieprzestrzeganie tego zalecenia może doprowadzić do nieprawidłowego działania gry.

Karta graficzna
Zalecana jest karta graficzna z przynajmniej 512 MB dedykowanej pamięci wideo.
Uwaga: W systemie, który nie spełnia tych wymagań, nadal można uaktywnić grę, ale może wówczas występować problem z płynnością jej działania.

Monitory/ekrany
Do gry są potrzebne dwa monitory. Monitor do gry powinien mieć minimum 21 cali, z ustawioną minimalną rozdzielczością 1280 x 720 pikseli. Ekran laptopa liczy się jako jeden monitor, jeśli korzystamy z komputera przenośnego. Projektory wideo, telewizory plazmowe i telewizory LCD zazwyczaj również obsługują grę, ale może być wymagane ustawienie grafiki w systemie Windows.

W grze są obsługiwane:
  • ekrany w programach: EEG Suite, Physiology Suite i Z-Score 6 Suite;
  • czujniki: EEG-Z, temperatury, BVP, oddechu, EKG, przewodności skóry.
Do użytku z koderami:
  • FlexComp Infiniti,
  • ProComp Infiniti,
  • ProComp5,
  • ProComp2.